نقش تبلیغات محیطی را در نمایشگاه ها جدی بگیرید

نقش تبلیغات محیطی را در نمایشگاه ها جدی بگیرید

به گزارش پلات از آنجایی که تبلیغات نمایشگاهی به عنوان یک نوع تبلیغات تخصصی در سراسر جهان تلقی می شود، اجرای آن مستلزم درجه بالایی از مهارت، درک، تجربه و حساسیت فرهنگی است.


به گزارش پلات از آنجایی که تبلیغات نمایشگاهی به عنوان یک نوع تبلیغات تخصصی در سراسر جهان تلقی می شود، اجرای آن مستلزم درجه بالایی از مهارت، درک، تجربه و حساسیت فرهنگی است.

هدف اکثر استراتژی های تبلیغاتی، جلب بینندگان، برجسته کردن مشکلات و ارائه راه حل برای آن ها و به دنبال آن تسهیل فروش یا ارائه راحت خدمات است. اطلاع رسانی و تبلیغات در نمایشگاه نیز  جایگاه ویژه ای در دنیای تبلیغات دارد زیرا مخاطب در محیط نمایشگاهی عموما به به قصد آگاهی از محصولات یا خدمات شرکت ها و خرید حضور دارد.

با وجود اینکه صد ها برند جدید دائماً در حال ظهور هستند، مشتریان به طور مکرر به دنبال مارک های معروف و سنتی هستند. از آن جایی که این شرکت ها نشان داده اند که موفق هستند، مخاطبان به آن ها اعتماد زیادی دارند و به تبع به دنبال پاسخگویی نیاز خود با آن ها هستند.

علاوه بر این، بازدید کنندگان نمایشگاه ها اغلب به دنبال محصولات جدید و جدید ترین پیشرفت ها در صنعت هستند. در نتیجه، حضور پررنگ در نمایشگاه ‌ها و انجام تبلیغات اولیه در آنجا ممکن است تأثیر قابل توجهی بر سرعت رشد یک برند و فروش داشته باشد، به شرطی که برنامه ‌ای برای جلب توجه مخاطبان و ارائه یک ویترین خیره‌ کننده وجود داشته باشد

نمایشگاه ها برای چیزی بیشتر از برند سازی مفید هستند ملاک غرفه سازی  است . با کمی تخیل و ارائه امکانات رفاهی جذاب، می توانید واسطه ها را کنار بگذارید و کالا های خود را مستقیماً به مشتریان بفروشید و بدین گونه برای خود یک بازار خرید خلق کنید

انجام کارهای تبلیغاتی توسط برگزارکنندگان نمایشگاه

شرکت های نمایشگاهی بخش قابل توجهی از بودجه خود را به تبلیغات اختصاص می دهند تا بازدیدکنندگان و سایر غرفه داران را جذب کنند. در نتیجه، بروشورهایی به زبان ‌های اصلی  در محیط های مجازی و حتی محیط حقیقی پخش می شوند که محوریت آن ها تبلیغ برند، کسب و کار و نمایشگاه است.

در زمینه بازاریابی مستقیم، دعوت نامه ها و بروشورهای جامع معمولا برای بازدیدکنندگان فعلی ارسال می شود. علاوه بر این، کسانی که در این نمایشگاه شرکت می کنند در مجله مرتبط با رویداد فهرست می شوند و در قسمت تبلیغات هر نشریه حرفه ای نمایش داده می شوند.

با این حال روزنامه ها و نشریات اندکی قبل از افتتاح نمایشگاه دعوتنامه و اطلاعات منتشر می کنند و عموم آن ها صرفا به بازتاب خبرها و حاشیه ها می پردازند. به منظور تضمین حضور مردم در نمایشگاه، این برگزار کننده ها و کسب و کاران هستند که به طور فعال ویژگی ها و خدمات منحصر به فرد خود را تبلیغ می کنند.

هر کسب و کاری نیاز به استفاده از چندین استراتژی برای جذب بازدیدکنندگان به غرفه خود دارد. در برخی نمایشگاه ها، ستادهای برگزار کننده، در ازای دادن ابزارهای پولی یا رایگان به غرفه داران برای تبلیغ کسب و کار خود و تقویت ارتباط آنها با شرکت کنندگان، هزینه ای از غرفه داران دریافت می کنند.

 به گفته برخی از غرفه داران موفق، می توان از این ابزارها استفاده کرد و با برنامه ریزی دقیق، مخاطبان بیشتر و هدف مند را به نمایشگاه ها دعوت کرد. کبیرسازان غرفه ساز برتر نمایشگاه معتقد است این برنامه ریزی شما و داشتن تیم زبده است که می تواند از تمام ابزارهای موجود استفاده کند و آن ها را به نتیجه مطلوب باب میل شما برساند.

1402/08/23
11:47:50
5.0 / 5
237
تگهای خبر: رپورتاژ , خدمات , صنعت , غرفه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پلات