جزییات محدودیت های ترافیكی آخر هفته

یك طرفه شدن چالوس، مسدودیت ۳ مسیر به علت مشكلات جوی

یك طرفه شدن چالوس، مسدودیت ۳ مسیر به علت مشكلات جوی

پلات: وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت تردد و محدودیت های ترافیكی جاده های برون شهری كشور را اعلام نمود.


به گزارش پلات به نقل از ایسنا، برپایه آمارهای ثبت شده از جانب دستگاه های ترددشمار در ۲۴ ساعت گذشته آزادراه كرج به تهران با ثبت حدود ۱۲۸ هزار تردد پرترافیك ترین جاده كشور بوده است.

پس از آن آزادراه های كرج به قزوین، قزوین به كرج، تهران به كرج و مسیر تهران به شهریار قرار داشتند و بعد از آن راه های ارتباطی پایتخت با پاكدشت و قم اصلی ترین جاده های پرترافیك كشور محسوب می شوند.

وزارت راه و شهرسازی سه مسیر رامیان به شاهرود، شمشك به دیزین و سی سخت به نورآباد را هم به علت مداخلات جوی همچنان مسدود اعلام نموده است.

همچنین با عنایت به تعطیلی سه روزه پیش رو محدودیت های ترافیكی هم از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه تا یكشنبه ۲۶ فروردین ماه در جاده های كشور لحاظ خواهد شد.

براین اساس از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ۶ بامداد روز یكشنبه تردد موتورسیكلت در محورهای چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع خواهد بود.

همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه تردد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با بیان ماموران پلیس راه تردد وسائل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت كرج یك طرفه خواهد بود.

در محور هراز هم تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از آب اسك به سمت رودهن یك طرفه خواهد بود.

در تعطیلات آخر هفته تردد انواع خودروهای سنگین در محور چالوس ممنوع می باشد. در محور هراز هم در كنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد كامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همینطور از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزكوه هم تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع خواهد بود.




1397/01/22
14:44:26
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پلات