دبیركل خانه كارگر:
وزارت رفاه باید بزرگترین وزارتخانه باشد
به گزارش پلات دبیرکل خانه کارگر، اظهار داشت: تمرکز بر نظام تامین اجتماعی به مفهوم یکی کردن قوانین و چارچوب ها و کوشش برای ایجاد بسترهای لازم است و اینطور است که تشکیل وزارت رفاه معنا پیدا می کند. بزرگترین وزارتخانه ما باید وزارت رفاه باشد چونکه خواسته ما ایجاد نظام جامع رفاهی است.
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۲۲:۴۰:۵۱