عوارض آزادراه تهران-شمال باردیگر الكترونیكی می شود؟
پلات: بعد از بازگشت سیستم پرداخت عوارضی در آزادراه های تهران-شمال و همت از حالت الكترونیكی به دستی و باتوجه به تاكیدات مسئولان بهداشتی برای مقابله با ویروس كرونا، وزیر راه و شهرسازی اعلام نمود كه این دو آزادراه به زودی باردیگر الكترونیكی می شوند و تا اختتام امسال 14 آزادراه در كشور به این سیستم مجهز خواهند شد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۱۹:۴۹:۴۶