قیمت بلیت هواپیما در نوروز افزایش نمی یابد

قیمت بلیت هواپیما در نوروز افزایش نمی یابد

به گزارش پلات دبیرانجمن شركت های هواپیمایی اعلام نمود كه قیمت بلیت هواپیما در روزهای نوروز افزایش نخواهد یافت و هم اكنون هم برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت ها در سال ۱۳۹۸ وجود ندارد.


مقصود اسعدی سامانی-دبیرانجمن شركت های هواپیمایی- در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینكه برای ایام نوروز قیمت بلیت هواپیما افزایش نخواهد یافت، اعلام نمود: هم اكنون امكان خرید بلیت برای ایام تعطیلات نوروز فراهم است و متقاضیان می توانند از راه مبادی مربوطه نسبت به تهیه بلیت در راه پروازی مورد نظر خود اقدام نمایند.
وی افزود: متقاضیان پرواز می توانند از راه سایت شركت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی نسبت به خرید بلیت سفر خود از الان اقدام و اگر قصد دارند بلیت خویش را از راه سایت های اینترنتی خرید كنند باید حتماً با راستی آزمایی نسبت از معتبر بودن سایت مربوطه اطمینان حاصل نمایند و بلیتی را با قیمتی بالاتر از نرخ تعیین شده در سایت انجمن شركت های هواپیمایی و هم سایت سازمان هواپیمایی كشوری خرید نكنند.
دبیر انجمن شركت های هواپیمایی در ادامه با اشاره به اینكه متأسفانه در روزهای تعطیلات ۲۲ بهمن شاهد تخلف برخی سایت های اینترنتی در فروش بلیت هواپیما بودیم، اظهار داشت: یك سایت اینترنتی مبادرت به فروش ۳۰۰ فقره بلیت جعلی كرده بود و این پرونده هم اكنون توسط سازمان هواپیمایی كشوری و هم پلیس در حال پیگیری است.
گفتنی است قبل از این رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش دولت برای برگشت هزینه بلیت هواپیما به وضعیت قبل اطلاع داد و اعلام نموده بود كه با معاون اول رئیس جمهور مكاتبه داشتیم و وزیر راه هم از گرانی بلیت هواپیما نگران است، چونكه دولت موافق گرانی بلیت هواپیما نیست. دوستان تلاش می كنند تا هزینه بلیت هواپیما به حالت قبل برگردد. مسئله ای كه با واكنش دبیر انجمن شركت های هواپیمایی در همان زمان مواجه گردید و اعلام نمود كه وعده ارزان سازی بلیت هواپیما از جیب بخش خصوصی كه ۷۰ درصد سهم حمل و نقل هوایی كشور را برعهده دارد قانونی و شرعی نیست.
به ترتیب برای ورود به سایت انجمن شركت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی كشوری جهت اطلاع از قیمت بلیت ها و هم راستی آزمایی در مورد سایت های اینترنتی می توانید روی عبارات مربوطه كلیك نمائید.



1397/11/23
13:20:27
5.0 / 5
4318
تگهای خبر: آژانس , حمل و نقل , فروش , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پلات