مقام مسئول در وزارت راه:

مجموع وام كرونائی شركت های حمل و نقلی ۲۷۰۰ میلیارد تومان شد

مجموع وام كرونائی شركت های حمل و نقلی ۲۷۰۰ میلیارد تومان شد

به گزارش پلات مدیركل دفتر راندمان حمل و نقل وزارت راه اظهار داشت: با پرداخت بیش از 56 درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شركت های حمل ونقلی لطمه دیده از كرونا، مجموع تسهیلات به این بخش به 2700 میلیارد تومان رسید.



به گزارش پلات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا (وابسته به نهاد ریاست جمهوری)، محسن صادقی اظهار داشت: در مجموع ۵۶ درصد کل تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری به ارزش ۲، ۷۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
صادقی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی شرکت های بزرگ حمل و نقل هوایی و ریلی اضافه کرد: تا حالا در بخش هوایی، از مجموع ۲۹ پرونده که درخواست بیش از ۲، ۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات داشته اند، پرونده ۹ شرکت به ارزش بیش از ۱، ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. در حوزه ریلی نیز از مجموع ۶۰ پرونده متقاضیان با ارزش تقریبی ۸۷۵ میلیارد تومان، تسهیلات ۱۵ شرکت پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی به آنها نیز حدود ۱۵۸ میلیارد تومان است.
مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت راندمان حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی افزود: تمامی اقدام های لازم برای تسهیل پروسه دریافت وام های یاد شده، از طرف وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است و امید می رود در ایام پیش رو، پرداخت تسهیلات در بانکهای عامل به با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.


منبع:

1399/09/11
13:23:10
5.0 / 5
1224
تگهای خبر: حمل و نقل , شهر , شهرسازی , وزارت راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پلات