طبق طرح جهش مسكن
دستگاههای دولتی از زمین های خود دل می كنند!؟
به گزارش پلات بر مبنای طرح جهش تولید و تأمین مسکن، زمین های در اختیار دستگاههای اجرایی که بلااستفاده رها شده باید به پروژه های مسکن اختصاص یابد؛ بدین صورت که برپایه تشخیص وزارت راه و شهرسازی باید دستگاه ها طی مدت مشخصی زمین را در اختیار این وزارت خانه قرار دهند و در غیر این صورت سازمان ثبت املاک باید ظرف دو ماه آنرا با هدف ساخت مسکن به نام وزارت راه و شهرسازی کند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۲۱:۰۶:۲۹