گفت وگو با مدیران كانون جهانگردی و اتومبیلرانی
هتل های كپسولی در انبار خاك می خورند
به گزارش پلات حدود یک سال از واردات هتل های کپسولی به ایران می گذرد، اما از آنها نه در فرودگاه ها اثری دیده می شود و نه در شهرهایی که قرار بود مستقر شوند. حالا مدیر گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می گوید: هتل های کپسولی (وارداتی) به انبار فرستاده شده اند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۲:۳۱:۳۱