مدیرعامل شركت راه آهن خبر داد
بهره برداری از 70 دستگاه ناوگان ریلی جدید
به گزارش پلات مدیرعامل شركت راه آهن از بهره برداری از ۷۰ دستگاه ناوگان ریلی جدید شامل واگن های مسافری، واگن های باری و لوكوموتیو با ارزشی بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان اطلاع داد و اظهار داشت: حدود ۴۰۰۰ قطعه تجهیزات ریلی در داخل تولید می شود و در حوزه چرخ مونوبلوك و سیستم ترمز ملی به خودكفایی رسیده ایم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۰:۱۹:۲۴