بذرپاش خبر داد؛

تامین 100 هزار هکتار زمین برای اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن

تامین 100 هزار هکتار زمین برای اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن

پلات: به گزارش پلات، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا حالا بیش از 100 هزار هکتار زمین تامین شده است.



به گزارش پلات به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه، نهم خردادماه) در حاشیه مراسم شروع عملیات اجرائی و ساخت ۳۷ هزار و ۴۵۵ و تحویل ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی در سطح استان تهران و شهر جدید پرند، اظهار داشت: در امتداد تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن در تمامی استانها، امروز در سطح استان تهران، ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح استان تهران و در شهر جدید پرند، فیروزکوه، پاکدشت و دماوند افتتاح خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلان اینکه آمار صدور پروانه در بافت فرسوده شهرها در سال قبل شکسته شد، اظهار داشت: اکنون واحدهای نوسازی شده و درحال نوسازی از عدد ۲۸۱ هزار واحد عبور کرده است.
وی اشاره کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا حالا بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین تامین شده است؛ همین طور توافقات خوبی با نیروهای مسلح، بخش صنعت، دانشگاه ها، وزارت ورزش و سایر وزارت خانه ها برای تامین مسکن کارکنان آنها انجام شده و برخی به نتیجه رسیده است.
بذرپاش درباره ی واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت توضیح داد: در سال قبل بیش از ۷۲ هزار قطعه زمین به واجدان شرایط واگذار شد و امسال نیز این واگذاری ها ادامه خواهد داشت.


منبع:

1403/03/10
12:45:18
5.0 / 5
228
تگهای خبر: پروژه , خانه , شهر , شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پلات